Su İçmeye Gelen Komşu Gülhan’ı Altınları İçin Katletti!
Siirt'te meydana gelen dehşet verici cinayet, 39 yaşındaki iki çocuk annesi Gülhan Börülce'nin hayatına mal oldu. Su içme bahanesiyle evine giren komşusu, Gülhan'ı planlı bir şekilde öldürdü. Cani katil, yıllardır bu suçu düşünerek hazırlık yaptığını ve Gülhan'ın kolundaki altın bilezikleri almak istediğini itiraf etti. Olay, 18 Aralık 2025 tarihinde Barış Mahallesi'ndeki lojmanda gerçekleşti. Gülhan Börülce'den haber alamayan yakınları, endişe içinde durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Gelen ihbar üzerine sağlık ve polis ekipleri olay yerine intikal etti. Ekipler, evde yapılan incelemede Gülhan'ın bıçaklanarak öldürüldüğünü tespit etti. Cenazesi, otopsi işlemlerinin ardından Ankara'ya götürülerek defnedildi. Cinayet soruşturması kapsamında, üst komşular Şükrü Kaya…